top of page
rekalmeartikler streg.JPG
Anette Rekalmeartikler.JPG

Din brand er helt unik, derfor skal de produkter som du bruger i din markedsføring, også være det!

Reklameartiklen skal have en værdi for modtageren, og det betyder, at man skal have sat sig grundigt i modtagerens sted. Hvad vil give modtageren værdi?

 

Overvej værdien af dit logo på den vandflaske, som du eller dine børn ugentligt bruger til idræt. Eller på den mulepose, som dagligt fyldes med indkøb.

Mulighederne er mange, og hos B2B Huset sætter vi en ære i at finde den helt rigtige artikel, som passer til jeres behov.

Brug meget gerne klassikerne, men tænk også ud af boksen og find en reklameartikel, der fortæller din historie. Sørg for at du skiller dig ud. Din reklameartikel må aldrig blive ”endnu-en-til-samlingen”. Du kan godt bruge en klassisk reklameartikel, men så skal du sørge for, at den skiller sig ud på et andet parameter, f.eks. kvalitet.

Det behøver ikke at være en dyr reklameartikel - det vigtigste er, at den opfylder et behov eller gør livet lettere for modtageren

Vi har alle sammen en ynglings-kuglepen. Den kuglepen vi altid skriver med. Hvilket logo er der på din ynglings-kuglepen? Vi har også alle sammen en masse billige kuglepenne, som bare ligger i skuffen, og hvilket logo, der er på dem, kan vi desværre ikke huske. Uanset hvor billig en reklameartikel er, så er den stadig for dyr, hvis den ikke bliver brugt.

 

kataloger streg.JPG
Skærmbillede 2023-05-17 kl. 21.18.34.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.13.07.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.22.15.png
Skærmbillede 2020-06-04 kl. 10.20.42.png
Skærmbillede 2020-06-03 kl. 14.35.10.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.20.34.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.24.04.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.26.00.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.27.04.png
Skærmbillede 2021-02-04 kl. 10.28.15.png
Skærmbillede 2021-04-10 kl. 15.18.30.png
bottom of page